alla ♥ dag!

Här ekar det tomt och jag har inte ens orkat ladda upp några bilder. menmen. Kortfattat så har min långhelg varit superbra! På alla hjärtansdag for vi till Umeå och jag och Johan vandrade runt på stan i några timmar innan vi for till några kompisar för fika. Kvällen spenderades framför mello och QX-galan tillsammans med mitt hjärta och våra geléhjärtan.♥ Igår kväll for jag och några andra till ica för att inhandla de goda innan vi satte på Justin Biebers film, kom hem senare än förväntat och därför tog jag en rejäl sovmorgon imorse. Har idag fått bort lite plugg men återstår fortfarande mycket och imorgon är jag tillbaka i skolbänken.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matlover

Vad äter ni för något? Kanske låter gott?:)))

2015-02-27 @ 11:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: