Måndag

Kändes skönt att i torsdags göra bort matte provet som hängt över en i flera dagar. När jag sen kom hem efter skolan somnade jag direkt efter maten och vaknade sedan upp med en huvudvärk som aldrig ville släppa. Den hade som tur vart släppt när jag vaknade på fredag morgon och bara längtade efter att få vårat lov som man längtat efter sedan sommarlovet tog slut.
Helgen började på bästa sätt då vi träffades ett gäng tjejer hemma hos IdaE och myste framför idol. Blev inte alls sent då jag började 07 i lördags. Efter jobbet for jag hem och slappade innan jag for till Johan och somnade framför tv:en som vanligt... I söndags for vi in till stan för att träna, gick inte alls så bra som jag hade hoppats på. Men det tog jag igen då vi idag också for iväg en sväng och det blev ett bra pass. Vi stannade senare inne på stan för att fika och köpa nya jeans till Johan. Hittade även en kavaj. Nu ikväll har vi hämtat ut Majas paket och nu sitter jag i soffan och ska kika på saker till min önskelista... Får se hur det går!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: